Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 er 25 uker på vei og har ikke kjent kåthet siden jeg ble gravid:) det er jo en helt fantastisk følelse og kjenne at det dirrer i underlivet!!! har prøvd og onanere litt i dag, men er ikke så flink til det:) sambo kommer hjem om 2 timer så da skal jeg ha en deilig ståpikk inni meg, som skal gå hardt ut og inn samtidig som vi kliner og tar på hverandre over alt. kanskje han også ville ha slikket meg litt:) det hadde vært deilig. kjenner jeg blir skikkelig kåt av å skrive til dere her nå, og kunne virkelig ønske det var fler her inne som kjente det dirrer i klitorisen nå så kunne vi kanskje fortalt hverandre noen historier. åååååååååå pikk vil jeg ha nå, jeg vil ha noe hardt inni meg. kjenne en munn suge på klitorisen min:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 høres utrolig deilig ut, min sambo er og ute og jeg har veldig lyst til å leke medmeg selv nå...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 hvorfor skal de være ute nå da????? nå som de kunne få seg fitte og alt:( kan ikke du komme til meg da så kan jeg å du kose oss sammen?? kan vel ingen skade ta det? bare kose litt og slikke hverandre litt kanskje.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 slikker og knar deg på puppene og putter en finger inn i deg. Merker jeg svulmer opp og er klar for litt jente sex..kose er godt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå