mamman&andrea Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei.. Er det noen som har babyklær gutt/jente og klær i str 98 å gi bort/selge billig?
mamman&andrea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Rogaland. Betaler porto uansett isåfall..
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Prøv å legg ut anonse på finn. Såg nettop ei som hadde det, tipper ho fikk en masse. Vi har i grunnen ikke mer enn det vi sliter ut, jeg har ikke gidda å kjøpe så mye.
mamman&andrea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Legger jeg det på "ønskes kjøpt" da ?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hva trenger du da? Har alle klærne etter Minsten, opp til str 92, men har ikke helt bestemt meg for om jeg vil kvitte meg med de enda.. Hehe..
mamman&andrea Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Vinterklær i str 3-10 måneder og sparkebukser for det meste, men egentlig alt..
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Den jeg så, lå på klær til salgs, men det er jo bare fordi der er det mest trafikk.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 har masse guttetøy i str 56-68..men det blir vist for lite for dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå