Gå til innhold

Hvem har begynt å pynte til jul allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget en oppsats med blomst, telysholder osv...

Men fra nå henter jeg litt og litt inn i stua for hver dag som går :)))

Kjenner det begynner å krible, eeelsker julen :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke helt.. men har veldig lyst til å henge opp røde gardiner snart...

men får vel vente til torsdag tror jeg..

da skal adventslys og alt opp her.. har ikke tid på fredag og lørdag nemlig, og det må være klart til 1.des...

Skrevet

Nei, jeg venter til jul med å pynte til jul. Julen er fra 24. desember til 20. dag jul, altså 13. januar.

Skrevet

Blir advendt her fra tors-fred. Juletingene fram lilljulaften

Skrevet

Naboen vår har begynt. Røde gardiner, stjerner og staker! Utrolig hvor mye man kan få pressa inn i et vindu gitt. For ikke å snakke om 5 vinduer!!!

Skrevet

Pynta det meste sist helg:) Har ikke fått opp juletreet enda da, men gleeeeder meg til det!:D Eeeeeelsker jul:D

Skrevet

Herrejemi, BEGYNNER du å pynte på julaften?? Da skal man jo slappe av og kose seg, ikke begynne å ordne til jul vel :) Kanskje jeg misforstod :))

Skrevet

Vi hang opp stjerner i vinduene i dag :) Vi syntes ikke de er så julete, mere sånn "vinter-pynt" som lyser opp fint i vinduene. "God jul"-tingene venter vi litt med, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge etter 1. desember :)

Skrevet

Æh, var den til meg, Askepott?

Her i huset pynter vi til jul lillejulaftens kveld. Det holder, og det hele er unnagjort på en time eller max to. Adventslys er en annen ting, de kommer fram på søndag, altså 1. søndag i advent.

Skrevet

Jepp, den var til deg ;)

Jeg bruker jo eeeevigheter med å pynte til jul jeg da, hehe :)

Skal si du er flittig Kakao ;))

Skrevet

vi skal pynte på lørdag vi.. 1 desember:):):) da er det liksom klart til 1 søndag i advendt.. men vi venter med tre og de største jule tingene til lillejul aften da...

Skrevet

Jeg dro frem alle esker i lykkerus på søndag jeg, for gamla (bestemor) sa jo det var første søndag i advent. Så ringte pappa og ødela hele moroa, inklusive adventskosestunden jeg hadde planlagt.

Så her er det en lilla adventduk og adventsstaken, resten er tilbake i kottet i påvente av at desember skal komme.

Skrevet

har hengt opp adventslys i stuedøra men har ikke tent den. det venter jeg med til 1 desember. Har også hengt opp en sånn kule med lys inni som jeg kjøpte på bohus i dag i kjøkkenvinduet og den har jeg tent. det er liksom både litt jul og vinterlys så det gir så koselig stemning. greide ikke vente. ellers kommer staken frem og enkelte engler til helgen. nisser osv venter jeg iallefall 14 dager med.. ellers kommer jeg til å spy når jeg ser de på juaften.

Skrevet

Har hengt opp røde gardiner i stua...det gjorde jeg igår. Imorgen skal jeg prøve og få hengt opp røde liftgardiner på kjøkkenet:-)

Skrevet

Nei, det er fortsatt en stund til jul!!! Skal pynte til advent på fredag. Opp med julegardiner, men ellers bare lilla frem til lille julaften...

Skrevet

Her kommer advents ting opp til søndag - og resten av julepynten på lille juleaften.. Julegardinene tar jeg i løpet av uka som kommer... Kjøkken, stua og gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...