Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Duuu, den sorte kjolen nederst på s.2 på profilen din ... har du laget den? Den var utrolig lekker! Dersom den er til salgs, hva skal du ha for den?
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hehe, ja den er lekker... jeg importerer dem. Og den er normalt 1999,- Men du kan få den billigere. Jeg har en sending som sendes i morgen eller onsdag regner jeg med. Da får jeg selv se den sor 1. gang i virkeligheten. Det er en ny kolleksjon. Men kjolene er skikkelig god kvalitet og gode sømmer.
M@mm@ til mine barn Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Men nå er den allerede utsolgt i Usa, så de går fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå