Gå til innhold

Laméla har jente i vente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Duuu, den sorte kjolen nederst på s.2 på profilen din ... har du laget den? Den var utrolig lekker! Dersom den er til salgs, hva skal du ha for den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja den er lekker... jeg importerer dem.

Og den er normalt 1999,-

Men du kan få den billigere.

Jeg har en sending som sendes i morgen eller onsdag regner jeg med.

Da får jeg selv se den sor 1. gang i virkeligheten.

Det er en ny kolleksjon. Men kjolene er skikkelig god kvalitet og gode sømmer.

Skrevet

Men nå er den allerede utsolgt i Usa, så de går fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...