Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 E det fleire enn mæ som syns det ikkje e nåkka koseli i det heile tatt nesten å gå gravid ? Eller e alle overlykkeli ? Altså, gleda mæ t ongen kjæm, men syns ikkje det e no sæli å vær gravid. Det e bære plaga med en evinneli kvalme som aldri går over, kan ikkje sei at æ har kosa mæ med å vær kvalm i 3 mnd...... E det nån fleir som har det sånn !?
Emilie&Markus Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde hyperemesis de 3-4 første månedene, nå er jeg bare litt kvalm og uvel, så glad det endelig har begynt å gi seg. Men så kommer flere ting som lavt blodtrykk som medfølger svimmelhet, trøtthet osv. Orker ingenting lenger, i tillegg bekkenet begynt å krangle. Har vært sykemeldt siden uke 6 og begynner å kjede vettet av meg. Men tross alt sammen klarer jeg å kose meg og finne glede i hvert eneste tegn fra den lille. Så jeg koser meg litt med det når jeg ligger på sofaen og kjenner spark og bevegelser. Dessuten så vet vi jo alle at alt er snart over uansett. Til syvende og sist så er det verdt det, så ABSOLUTT!! Etter jeg fikk min første husker jeg at jeg savnet alt det med å være gravid. Og nå sitter jeg her å skjønner innimellom ikke helt hva jeg savnet. Men da tar jeg bare en kikk bort på datteren min på 2 år som kikker på meg med de STORE nydelige øynene sine, og verdens søteste smil. Og gleder meg over å bringe frem en til Lykke til =)
HeidiMamma Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg er mest skuffa egentlig, for jeg har alltid gleda meg sånn til å gå gravid. Men så fikk jeg hyperemesis da, og har kasta opp masse både dag og natt fra uke 5. Er ikke fullt så dårlig nå, men jeg får nesten ikke ned noe mat og føler meg stort sett elendig. Håper det går over etterhvert, sånn at vi også får kose oss med graviditeten! Jeg er forresten 17+4 i dag. Hvor langt er du på vei da?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Æ e 16+4. Ja det e godt å føle at man ikkje e aleina E så mange innlegg om kor fantastisk alt e å kan ik sei æ dela den følelsn Hehe Ja bi godt ves d går over å få kose sæ m å vær gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå