Gå til innhold

2 år i romjula.........jente.....togbane???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er brio tågbane med slike treskinner noe for en jente som blir 2 år i jula?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har selv en som fyller i beg. av februar og synes det er en flott agve til en jente.

Her lekes det amsse med bilverksted (gave på 1.årsdagen) og biler samtidig som gåvogna m. dukker/lekedyr er populær.

Hvorfor skal vi ikke gi "gutte leker" til jenter elelr omvendt for den saks skyld.

Skrevet

Jenta mi ble nettopp 2 år og fikk en slik togbane til bursdagen. Det var helt topp! Trodde hun kom til å trenge hjelp til å sette den sammen, men det greide hun så lett som bare det. Hun leker vel egentlig ikke så mye med selve toget, men det er veldig gøy å bygge togbanen. I tillegg supplerer vi med legoklosser og bygger togstasjon, tunnell, osv. Svigerfar var forresten på ClasOhlson der han fant en tunnell som passet til togbana, og som visstnok ikke var så dyr.

Skrevet

Det har aldri falt meg inn at dette er en gutteleke...

Skrevet

Men kjøp Kids Wood togbanen. MYE billigere, OG Brio matcher. Kids Wood får du bl.a. på Extra Leker og Toys´r´us.

Skrevet

Ja hvorfor ikke? Syntes togbane er et ''intetskjønn'' leke.

Jenta mi har det ikke hjemme, men leker med det hos bestemoren sin. (Derfor har jeg ikke kjøpt det hjemme, mer spennende å leke hos bestemor med andre leker enn det som er hjemme:-D)

Skrevet

Kommere sikkert til å falle i smak. Jenta mi koser seg med det.

Skrevet

Ja visst hun liker å leke med tog er det vel ikke noe som er bedre. Gutten min på to elsker tog, og leker med brio-toget hver dag. Så jeg tror nok hun vil like det ja. :-)

Skrevet

Jenta vår har hatt et lite tog siden hun var ett og fikk en liten togbane da hun var ca 2,5 og hun elsker det! Fyller vognene med alt mulig rart og kan holde på leeeenge.

Kjempefin leke her i gården i alle fall!!

Skrevet

Togbane er flott både for gutter og jenter ja! Datteren min fikk Duplo togbane da hun var mellom 2 og 3 år. Hun trengte imidlertid en del tid på seg til å greie å sette sammen skinnene. Sønnen min er bedre der både med legotoget og briotoget han fikk til 2års dagen. men det med finmotorikk er sikkert individuelt, og ikke kjønnsavhengig.

Skrevet

Midt i blinken, vil jeg tro! Tips; Ikea har togbane som er kompatibelt med Brio. Og mye billigere. Ikke så dumt når behovet for å bygge togbane over "hele" leiligheta melder seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...