Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Testa neg, nå i ettermiddag...TR kommer ikkje, og testene er berre negative.. Har syklus på 35 dager.."nøyaktig".. Hadde Ikm 20... Kan det være så psykisk at eg ikkje får mensen??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Tviler jeg på. Når testet du pos sist da? er jo noen som må mange dager over for å få pos. Prøvd lenge?
Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Har ikkje testa positivt.. Berre negativt. Seinest i ettermiddag. Og før det? Fredags morgen.. 1pp etter å ha fått ein sønn i fjor..Ingen p-piller eller noe. Kjenner syklusen min godt, men no skjønner eg ingenting...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Men når testet du pos sist du var gravid var det jeg mente.
Meg, J & L Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Å ja... Hadde ikm en søndag. Testet svakt pos. Torsdagsmorgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå