Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Ble bedt om å være forlover for venninna mi, når hun skal gifte seg neste år =D Må jo selvfølgelig arrangere utdrikningslag for henne da.. Men jeg har så dårlig fantasi... Det eneste jeg vet, er at det ikke skal være noe der hun driter seg ut, noe av typen stille seg i rundkjøring med plakat "Tut, så drikker jeg!", eller stå og selge klemmer på et kjøpesenter... Ellers går vel det meste... =) Hvis noen har noen gode ideèr, så værsåsnill, SEND PÅ PM!! Hun som skal gifte seg, er nemlig bruker her inne... ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Naj! Da får du jo en idè om hva jeg kan finne på, og det er jo ikke noe gøy! Hehe... ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 Hehe, du ville bare ha oppmerksomhet duuu... ;o)
Libido- Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Kall det hva du vil! =p Fått noe svar? hihi
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 Flott, takk =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2007 Såg det =) Fikk ikke sendt deg svar, du har sikkert full postboks. =) Men takk for tipset, det var en lur idè! =) *undersøke mulighetene*
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2007 Noen flere med forslag?
Libido- Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Herreguuud.. for nu ble jeg ikke nysgjerrig! Får jeg vite hvem som kommer da?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2007 Vel, jeg tror du må gi meg ei liste over hvem du VIL skal komme, så skal jeg invitere de, og noen flere som jeg syns passer der... HAHA, nå kom jeg akkurat på en STRÅLENDE IDÈ!!! *ler meg ihjel*
Libido- Skrevet 26. november 2007 #15 Skrevet 26. november 2007 Ikke le bak min rygg! *trasse* Blir det teit å be folk som ikke blir bedt i bryllupet`?
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. november 2007 Neeei, det tror jeg ikke... Vet om flere som har gjort det sånn.. *le enda mer av min strålende idè*
Libido- Skrevet 26. november 2007 #17 Skrevet 26. november 2007 *rive av meg håret* Får vel ikke be mannfolk?? hehe.. du vet meg å jentefester =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. november 2007 Hehehe, nei strengt tatt skal vel de holdes unna... Men du har jo meg der da! Jeg kan være mann! Hæhæhæ=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå