Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei, da BF og jeg flyttet fra hverandre hadde vi alt vært til mekling. Nå har vi bodd fra hverandre i 2 mnd og han gjør alt for å lage krøll for oss. Jeg ønsker et smidig og fleksibelt forhold til han men kun til min datters beste. Jeg forstår nå at vår avtale er alt for lite detaljert og jeg ønsker tips til hva som bør være med ved tanken på det verste om dere forstår. Det er familiekontoret som hjalp oss sit som mener jeg bør innkalle til ny mekling da den er gått ut på dato. Håper dere kan veilede meg slik at jeg ikke glemmer noe. Her er det snakk om at vi bør ha den så detaljert som mulig, men ønsker jo ikke å sette meg selv i bås, men at min datter har det bra samtidig som det fungerer.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 er jo viktig å få med at barnet skal bu hos deg fast. at mor kan flytte innefor Noreg el. kjem det jo an på kva samvær dere skal ha og korleis dere bur i forhold til kvarandre. Om dere har meir enn annen hver helg bør det stå at det samværet er fram til skulealder, der f.eks. ovale helger blir vanskeleg. evt. kven som skal hente og kven som skal bringe.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Vi bor i samme kommune. I dag har han hver onsdag og annen hver helg. Han har erklært krig, noe jeg er veldig lei meg for. Skulle ønske det gikk an å ha et smidig og fleksibelt forhold. Nå gjør han alt for å straffe meg og er veldig bitter på bruddet. Han hadde mange sjangser til å rette opp en del feil. Ingen er perfekte men jeg prøvde hardt noe som er bekreftet av familie kontoret. Derfor ønsker jeg nå å få med ALT som måtte tenkes å være nyttig. Orker ikke forholde meg til han mer enn jeg absolutt må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå