Gå til innhold

Åhhhh jeg gleeeder meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn til kjæresten min kommer hjem om 3 timer:-DDDD

Ohh, har savnet lilleBilla mi så veldig;-)

Spent på om han har med en overraskelse i kofferten, hi hi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig ;)

kos dere kjempe mye :)))

Skrevet

Mannen min kom hjem i dag fra jobb 14.00.. Han hadde da vært borte siden fredags morgen.. Kl. 15.45 måtte han ut på jobb igjen og kommer ikke hjem før 22.00.. Men da skal vi jaggu faktisk ligge i samme seng også.. hehe..

Skrevet

Hvor har han vært henne da?:-)

Skrevet

Jaaaa, gleder meg:-p Men, en har gødt av å være borte fra en annen æv:-) Han har vært i London, hehe:o)

Skrevet

Min kjære har vært borte i 3 uker nå, og kommer hjem fredag. Tipper han har en liten ting til meg i kofferten:) Gleder meg så sinnsykt til han kommer. Han blir hjemme 1 uke da, for så å bli borte 2 uker igjen...

Skrevet

Oj, så lenge dahhh!!! Hvordan orker du det da?? Huff... Min har bare vært borte 4 dager, tji hi:o)

Jeg er ikke skapt til å være alene jeg tror jeg... Har nesten ikke sovet engang:-p

Skrevet

Så koselig da, godt å kjenne på savnet og følelsene en gang i blant! Kos dere masse. :o)

Skrevet

Må kose dere maaaasse da :) Kjæresten min kommer til meg om litt over 2 timer, han gikk på jobb 7 i dagmorges og jeg savner han allerede. Haha, er forelska ja :) Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men det er deilig å kjenne at jeg savner han... :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...