Gå til innhold

Må man bruke sykehusskjorte under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst til å ha på meg en vanlig t-skjorte jeg:) Var innlagt på sykehus for noen uker siden, og synes de sykehusskjortene stinker,akkurat som om de ikke er vasket skikkelig. Straks jeg blir varm så begynner de å utsondre en dritekkel lukt, som minner meg om gammel svette. (Gamle folk lukter ofte slik) Jeg vil ikke at det skal være den første lukten barnet mitt kjenner,... :/

Noen som har født i egen skjorte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan sikkert føde i det du vil, men bør i tilfelle være en litt vid t-skorte, ev en som kan åpnes foran. De anbefaler jo at barnet kommer på brystet straks det er født, og da blir det litt plunder å ta av t-skjorte (da ligger du jo helt naken, hehe), eller skifte til skjorte. Ta ev en kortermet skjorte du kan knappe opp når barnet skal på brystet.

Skrevet

Jeg fødte i min egen t-skjorte, men det var fordi verken jeg eller jm tenkte på det.

Skrevet

Ta med en egen skjorte du. Selvfølgelig kan du det, men plutselig blir du så varm at du ikke har på noen skjorte i det hele tatt...:o) Snakker av erfaring. Har aldri svetta så mye før!! Det er slitsomt å føde!

Skrevet

jeg kasta skjorta etterhvert sist gang, den var bare i veien pluss at den ble så full av... vel, blod og gørr..

Skrevet

Etter å ha tenkt litt tror jeg at jeg satser på en bomullssinglett, slik man får på h&m. Da blir jeg vel mindre svett, og lukter "meg" og ikke skjorte. (Og tar med skjorte i tilfelle jeg blir kald) :)

Skrevet

hey, jeg vile brukt de de har å sykehuset, for du blir svett, og etter barnet er født så kan det komme blod, slim og avføring fra barnet all over;) like greit at du bare da kan bytte etterpå, så slepper du å ta med skitne klær hjem igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...