Staark Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har litt lyst til å ha på meg en vanlig t-skjorte jeg:) Var innlagt på sykehus for noen uker siden, og synes de sykehusskjortene stinker,akkurat som om de ikke er vasket skikkelig. Straks jeg blir varm så begynner de å utsondre en dritekkel lukt, som minner meg om gammel svette. (Gamle folk lukter ofte slik) Jeg vil ikke at det skal være den første lukten barnet mitt kjenner,... :/ Noen som har født i egen skjorte?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 du kan sikkert føde i det du vil, men bør i tilfelle være en litt vid t-skorte, ev en som kan åpnes foran. De anbefaler jo at barnet kommer på brystet straks det er født, og da blir det litt plunder å ta av t-skjorte (da ligger du jo helt naken, hehe), eller skifte til skjorte. Ta ev en kortermet skjorte du kan knappe opp når barnet skal på brystet.
melkekua™ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg fødte i min egen t-skjorte, men det var fordi verken jeg eller jm tenkte på det.
ruffen Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Ta med en egen skjorte du. Selvfølgelig kan du det, men plutselig blir du så varm at du ikke har på noen skjorte i det hele tatt...) Snakker av erfaring. Har aldri svetta så mye før!! Det er slitsomt å føde!
molla 29.12 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 jeg kasta skjorta etterhvert sist gang, den var bare i veien pluss at den ble så full av... vel, blod og gørr..
Staark Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 Etter å ha tenkt litt tror jeg at jeg satser på en bomullssinglett, slik man får på h&m. Da blir jeg vel mindre svett, og lukter "meg" og ikke skjorte. (Og tar med skjorte i tilfelle jeg blir kald)
Mamma til snart 4 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 hey, jeg vile brukt de de har å sykehuset, for du blir svett, og etter barnet er født så kan det komme blod, slim og avføring fra barnet all over;) like greit at du bare da kan bytte etterpå, så slepper du å ta med skitne klær hjem igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå