Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Håper det er ok at jeg er anonym her... :-)
Adelina2 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Du får salve på apoteket..både med og uten resept..finnes også en del kjærringråd..lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Kjøp scheriproct på apoteket. Den er reseptfri og kan brukes av gravide. Den funker kjempebra! Fint å holde magen så myk som mulig også for å hjelpe til med helbredet:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 har det jeg og, og det gjør så vondt det, kan ikke fjernes før jeg har født vist, funker ikke med salve og stikk piller og det der, de gjør driit vondt
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Finn en klut/håndkle. Legg isterninger/ispose/frosne grønnsaker utenpå. Stå på alle fire-med rumpa i været! Hemorider er en hevelse og skal derfor behandles som dette. Dvs. hold det utsatte stedet høyt og is det ned!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Preparater som inneholder kortikosteroider skal ikke brukes i løpet av svangerskapets tre første måneder. Scheriproct skal bare brukes på streng indikasjon, og bare hvis fordelen for moren oppveier en mulig risiko for barnet. Langvarig bruk bør spesielt unngås. Overgang i morsmelk: Prednisolon går over i morsmelk. Ved topikal bruk anses systemisk eksponering å være liten, og risiko for å påvirke det ammende barnet er lite sannsynlig ved terapeutiske doser. Amming frarådes ved langtidsbruk og ved særlig høye doser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå