beibiboom Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 vet det sikkert har vært x antall tråder om dette før... men hvor kan man kjøpe billig og fin fotokalender? slik det ser ut nå for meg, har xtrafilm.no billigst, men vet ikke om den er så fin. takk takk:-)
mayaya Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hvis du bruker mac, så har Apple kjempefine!
MammatilSogS Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hvor mye er det for de? Jeg har kjøpt på libero.no to år på rad til kr 139 og har vært kjempefornøyd med de.
pkv5 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 På Elite foto har de 20 % på kalender og julekort ut november. Det er andre året på rad jeg bestiller der, de er kjempefine og mange å velge mellom. Nå er kalender og julekorta i boks, tror jeg aldri har vært så tidlig ute før
Nette-mor Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 på myphotofun.no har du muligheten til å ha mange bilder på hver måned, helt ok kvalitet, husker ikke hva de koster...
Tommage♀♂ Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 På vistaprint har de til 119,- pr stk om du kjøper 1, og så blir de litt billigere for hver du kjøper ekstra. Tror de var 30,- ekstra om du velger blankt papir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå