2 prinser og en prinsesse Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 har 12 dager igjen til termin.. men siter med murringer i rygen å frame nederst i magen.. har komt å gått heile kvelden.. er d starten på rier eller er d sån mot slutten???
mammamor82 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde ingen plager med min førstemann før jeg startet med små rier!! Kan jo være starten på noe hvis du har vært helt fin form fram til nå i svangerskapet!! Spennende!
"gullet" Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 ... jeg har også vært sånn, men 4 uker igjenn til termin her...ingen tegn til fødsel her i gården i allefall...
Mamsen&2Gull Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg har også 12 dager igjen til termin.. Har også en del murringer og sterke kynnere, men det er ikke noe fødsel på gang her ihvertfall..
Adriansmor med tulla Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Har det åsså sånn og har 13 dager igjenn...virker ikke som det tar seg opp desverre...får håpe det modnes om ikke annet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå