Gå til innhold

Når ble deres barn kvitt kolikken ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er 13 uker i dag og har fortsatt kolikk =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min ble kvitt det rett etter han ble tre mnd...

Skrevet

Hun sluttet da hun var rett over 3 måneder. Han har ikke kiss-kidd? Anbefaler deg å gå inn å lese på kiss-kidd.no. Mange kolikk-barn er egentlig kiss-barn.

Uansett så er det pyton! Sender gode tanker til dere. Trøsten er at det gir seg uansett. Er ikke 18 år og skriker;-)

Skrevet

Han gulper aldri og har ikke stiv nakke osv,kan det være kiss kidd da?

Hadde liksom trodd på den store forvandlingen ved 3 mnd men det har ikke skjedd =(

Skrevet

Når hun var 4 mnd gav det seg her... Vet ikke om det gikk over av seg selv, om det var kiropraktor eller det faktum at jeg slutta å amme som hjalp. Men det gav seg ihvertfall, og det var herlig!!!!

Hold ut, det gir seg etterhvert!

Skrevet

Er mange symptomer på kiss.

- ligger som en banan.

- ligger med hodet bakoverbøyd

- skriker mye og er utrøstelig.

- bruker ene siden av kroppen mer enn andre.

++++

Ting som kan utløse kiss er blant annet: Hard fødsel med lang trykketid, fundustrykk, styrt fødsel, KS.

Anbefaler deg å gå inn på nettsiden å lese. Der står det veldig mye god info.

Skrevet

Gutten min var nesten 5 mnd da kolikken blev så pass mye bedre at jeg ikke kunne kalle det kolikk. Men han sleit med luftsmerter frem til han var 7 mnd gammel:(

Skrevet

Etter 3. behandlingen hos kiropraktoren da var hun blitt 6,5 uke gamel.

Skrevet

Han er aldri fornøyd, konstant klage...

Går kolikk som regel bort gradvis? Han sover iallefall mesteparten av natten nå, men dagen er grusom!

Skrevet

lillemor hadde kolikk i 3 mnd.. ingenting hjalp i begynnelsen,men etter 2 runder med soneterapi så var hun kvitt kolikken. hun ble som en ny baby. anbefales virkelig. hun begynte rundt 6 på ettermiddagen og holdt det gående hele natten. skrek og skrek. ingenting som hjalp. de vokser kolikken av seg,men de fleste oppsøker hjelp for evt å prøve og bli kvitt kolikken. grusomt og se de små lide slik som de gjør.

Skrevet

Det som er typisk med kolikk er at de skriker utrøstelig til bestemte tider hver dag. Jen ta mi skreik hver keld. Begynte mellom klokka 18-19. Sluttet mellom 22 og 23.

Syns du skal oppsøke en manuellterapaut. Det er helt gratis og du trenger ikke henvisning fra lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...