FrøkenAasen Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er altså aleine jeg også... sånn er det med den saken! Jeg og bf har kontakten og jeg har sagt han er velkommen med på fødselen. Men har jeg egentlig lyst til det? :s Neii... Tenkte att han skal få bli med, så får jeg heller forberede han på att jeg kanskje "kaster" han ut når ting er på sitt verste.. Det er jo etter hvordan jeg føler det! Tenker på å ha med min mor.. Men synest det også er rart... Venninde er så som så det også.. Dere jenter der ute som står alene.. Hvem skal dere ha med dere? Det er jo tross alt sannhetens timer det er snakk om....
Kosel Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde med meg mamma når mini ble født, og det ble en kjempe fin opplevelse for oss begge to. Vi skravla, spøkte, lo om alt og ingenting, både i forhold til enkelte av de ansatte på sykehuset(mange festlige mennesker)c",) og rundt smerter, hva som var i ferd med å skje osv. Vi kosa oss (om en kan si det slik...hehe) Jeg hadde også tilbudt bf og være med, men han trodde aldri han i hele sitt liv vil orke å være med på en fødsel. Hadde han valgt å være med så ville jeg alikevel også hatt med meg mamma, for å ha den støtten i tilfelle han skulle gå i bakken:) Det var hverken rart for meg eller mamma at hun var med, bare positive ting å si om det. (men klart det avhenger av hvilket forhold en har til moren sin. Jeg og mamma har et veldig tett forhold)
FrøkenAasen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Hørest ut som du har hatt en fin opplevelse ja!! Hehehe.. ikke alle som spøker å ler og har det kjempebra under en fødsel!! hihih:) Jeg har kjempegodt forhold til min mor også heldigvis! Men er likevell litt usikker..Hvor gammel var du? ..Om jeg kan spør om det:)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde med mamma og ei venninnde:) De var kjempeflotte begge to under fødselen:) Jeg hadde en rask fødsel og jeg lo og pratet under fødselen med dem, og vi gråt noen tårer sammen også når det sto på som verst og når lille kom ut:) Var en fantastisk fødselsopplevelse og jeg gjør det gjerne igjen så lenge jeg kan ha med meg dem to:D
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 jeg hadde min mor og eks kjæresten da jenta min ble født...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal ha med kjæresten min, som ikke er barnefar. Grunnen til dette er fordi han er den eneste personen jeg er trygg nok på til å ha med me på noe sånt. Har kjent han en evighet så har et ganske nært og godt forhold:)
Maria8 Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal ha med besteveninna mi, som har termin noen uker etter meg Og BF skal få være med om han har lyst, selv om jeg hååååper at han heller vil komme når det er overstått..
Anele&Solstråla Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Jeg skulle ha med BF pg mamma, men brått hadde BF glemt mobilen i noens bil++ noe jeg ikke tror på! Men ble til at jeg hAdde med moren min og bestevenninna mi:) Er kjempeglad for det nå...for når jeg tenker meg om ville jeg egentlig ikke ha m BF. hadde en rask fødsel..kom på føden 23, og 02 var hun ute... Vi prata og lo vi og...fikk også masse flotte bilder, tror venninna mi tok 80 eller no:)hehe...vell dokumentert!
Anele&Solstråla Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 og du, Maria8..du har en modig bestevenninne som blir med deg på fødselen når hun selv skal føde om litt- da hadde jeg fått fødselsangst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå