Mårud Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er det Furandantin du tar? Det MÅ jeg ta etter hver gang ellers er det uvi med engang.Men siden jeg tar den trenger jeg ikke den vaskinga og do før og etter.Det holder med kun pillen her.
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Egentlig holder det med Hiprex, men har i perioder tatt 5 x tranebær + 1000mg C-vitamin og Hiprex, men no er vi mest avholdne.... Søvn er et sterkere behov enn sex for tida....
Mårud Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Tranebær funker ikke her.Må ha tabletten min etter.
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Prøvde å søke opp Furandantin i legemiddelhåndboka, er du sikker på at du har stavet det riktig?
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ok, sjekka det. Forskjellen på denne og min mixtur er at dette er en antibiotika? tror jeg. Mens hiprex er et kjemisk middel som gjør urinen utrivelig sur, det samme gjør 1000 mg Cvitamin, og til en viss grad tranebær. Jeg vil helst slippe antibiotika derfor denne surheten. Eller har jeg misforstått? ikke god i latin nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå