lana<3 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 ...Denne uka forsvinner endel p-piller og spiraler i søpla blant mine venninner....herregud naa blir det rene kappløpet hvem som klarer klaff først.........
Hemmeligheten Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ja vi er tre prøvere i min vengjeng(+ en gravid) i tillegg kjenner jeg et par osm prøver. så ja jeg føler presset.
løveprinsen <3 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg og venninna mi er også prøvere sammen. Kjenner litt på presset ja og vi stresser hverandre veldig. Snakker mye om hvor vi er i syklus og hvor gøy det skal bli å gå hjemme med bebis sammen. Dette "kappløpet" fører sikkert til at det tar lengre tid å bli gravid. Tror stress er en viktig faktor en egentlig bør unngå i prøveperioden. Hva tror dere? Ønsker alle lykke til. Jeg har IKM i morgen. Håper TR holder seg langt unna nå..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Høre ut som du har en slitsom prøvetid...
tegneseriedama Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg har personer i familien som er prøvere og som innimellom er på sidene her, men de vet ikke at vi prøver ;-)
Har nydelig jente og lillegutt Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 jeg skal love deg at stress påvirker hele systemet ditt,nemo 78, det gjorde det ihvertfall for meg. fikk fullstendig panikk etter 6mnd,og gikk til gynekolog og alt var i orden med meg,og jeg ble faktisk gravid mnd etter fordi jeg hadde roet meg ned :=) nå har vi i 1 pp med nr 2 og nå skal ingen få vite at vi prøver,det er stressende nok som det er .. lykke til
løveprinsen <3 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Vi har vel funnet ut at vi ikke skal snakke så mye om det nå. Lettere sakt enn gjort egentlig. Er jo så spennende og da.. :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Det er jo ikke medisinsk bevist heller.... Men ikke la oss dra opp igjen den siskusjonen her..
lana<3 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 Syns det er kjempespennende naar vi er saa mange som prover samtidig.... kjekt aa se naar de andre har el og om mensen kommer...eller ikke kommer...diskutere symptomer osv osv.... er derfor jeg er her inne ogsaa....stresser ik saann helt for fullt enda....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Hva ville du si med innlegget da? Skjønte ikke helt jeg... Glad jeg ikke prøver samtidig med noen,da hadde alle rast fra meg med en gang. Til og med som ikke har prøvd har jo unger på 1 år alt... Får håpe du ikke kommer sist ut i konkuransen da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå