Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 jeg har i hele svangerskapet ligget helt ytterst på det grønne feltet, men nå er jeg pluttselig i midten, altså på den røde streken. hva kommer dette av da? var på kontroll i uke 28+3 og lå på 26cm..
"gullet" Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Flere grunner, at babyen ligger annerledes, mengden fostervann, at d kanskje har stabilisert seg litt veksten, de vokser jo litt i rykk og napp våre kjære små.. var sånn til meg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå