cec85_med_Mariellgullet Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 kranglet med samboeren min, så nå sitter jeg her, spist sjoolade og godis, og skulle helst gått ned 6 kilo, uf, jaja:( Noen som bare klarer å spise godis på lørdager? føler meg som et svakt menneske
dansejentes mamma Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det gjør jeg ( resten av uka smugspiser jeg)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 fort gjort å trøste seg med godterier, kjenner meg godt igjen=) Jeg spiser et eller annet godteri hver dag jeg, er kjempeavhengig. Føler meg skikkelig stolt hvis det går en dag uten noe godt. Men har heldigvis gått ned mine kilo da likevel, sikkert fordi jeg har to veldig små barn som krever mye energi fra meg=) Håper du snart blir venner igjen med kjæresten da, ikke noe morro å krangle. trøsteklem fra
ape Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 kast snopet!! Du kommer sikkert til å få så dårlig samvittighet etterpå... Be strong!!!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå