Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 http://prinsene.blogspot.com/ synes det er såå vanskelig å få tatt et magebilde selv..hehe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Veldig fin mage!! Ja hvor har du kjøpt genseren? Kjempefin! Prøvde å finne gensere i dag- null hell.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 tusen takk=) genseren har jeg kjøpt på hm mama mye fint og billige klær der..genseren kostet 249
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 prøver å komme inn å få sett bildene, men får det ikke til:=( får vel prøve igjen etterpå:=)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 da har jeg vært inne å sett:=) kjempe fin mage:=) likte genseren godt oxo:=) finnes den i flere farger?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Kjempe fin mage!! Og ja, fin genser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå