Gå til innhold

noen som vil se min mage da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for en kjempe fin mage...ååå...nydelig var den..:)

Skrevet

Fin mage:) Og stilig genser, hvor har du kjøpt den? :D

Skrevet

åååå så fin du er :)

*misunnelig*

Lykke til med fødsel og barseltid :)

 

Skrevet

Kjempe fin mage :) når jeg ser sånne bilder så får jeg faktisk lyst til å gå gravid igjen også, ikke bare få baby hehe..

Skrevet

Hehehe nei det er jeg smertelig klar over hehe :) men er jo sååå søtt med stor og fin mage. Når jeg gikk gravid så gikk jeg jo bare å grein og bannet å ville bli fortest mulig ferdig, fikk liksom ikke gledet meg over magen..

Skrevet

å dæven døtte for en flott mage,da jeg var gravid så bula jeg ut både her og der hehe.Lykke til:)

Skrevet

ja nettopp sånn føler jeg det nå..vil bare ha han uuuuut :o)men jeg må nok vente noen uker til haha...

Skrevet

jeg er enig med deg mami,fikk såå lyst på en gravid mage nå.

herregud som jeg savner det...

Skrevet

ja det tror jeg på ...=)

savner alt jeg..utenom kvalmen i begynnelsen...usj..

 

GLEDER MEG SÅÅÅ MYE til neste gang=)=)=)

Skrevet

kanksje du er heldig og unnslipper kvalmen neste gang :) jeg var kjempekvalm de 6 første månedene med kevin, denne gangen var jeg ikke kvlam i det hele tatt :))

Skrevet

wow da var du heldig :))

men hele 6 mnd med kvalme ??

å herregud..hadde dødd tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...