Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 http://prinsene.blogspot.com/ synes det er såå vanskelig å få tatt et magebilde selv..hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 for en kjempe fin mage...ååå...nydelig var den..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Fin mage:) Og stilig genser, hvor har du kjøpt den?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 åååå så fin du er *misunnelig* Lykke til med fødsel og barseltid
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk=) kjøpt den på hm mama..veldig god å ha på
Gjest Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Kjempe fin mage når jeg ser sånne bilder så får jeg faktisk lyst til å gå gravid igjen også, ikke bare få baby hehe..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 hehe trust me..u dont ) såå fantastisk er det ikke mami hehe
Gjest Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Hehehe nei det er jeg smertelig klar over hehe men er jo sååå søtt med stor og fin mage. Når jeg gikk gravid så gikk jeg jo bare å grein og bannet å ville bli fortest mulig ferdig, fikk liksom ikke gledet meg over magen..
Stjerne37 Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 å dæven døtte for en flott mage,da jeg var gravid så bula jeg ut både her og der hehe.Lykke til:)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 ja nettopp sånn føler jeg det nå..vil bare ha han uuuuut )men jeg må nok vente noen uker til haha...
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #15 Skrevet 26. november 2007 jeg er enig med deg mami,fikk såå lyst på en gravid mage nå. herregud som jeg savner det...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #17 Skrevet 26. november 2007 =) det er jo selvsagt koselig også..kjenne spark osv... =)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #18 Skrevet 26. november 2007 ja det tror jeg på ...=) savner alt jeg..utenom kvalmen i begynnelsen...usj.. GLEDER MEG SÅÅÅ MYE til neste gang=)=)=)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #19 Skrevet 26. november 2007 kanksje du er heldig og unnslipper kvalmen neste gang jeg var kjempekvalm de 6 første månedene med kevin, denne gangen var jeg ikke kvlam i det hele tatt )
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #20 Skrevet 26. november 2007 wow da var du heldig ) men hele 6 mnd med kvalme ?? å herregud..hadde dødd tror jeg..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #21 Skrevet 26. november 2007 ja var ikke hver eneste dag, men nesten.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå