Gå til innhold

Har jeg "retten" på min side her? Eller hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parken til snuppa skal legges ned, og de sa de skulle ha åpent ut november. En ukes tid senere sa de at de kunne ha oppe ut desember.

Jeg tenkte å ta henne ut nå, sånn at hun ikke skal være der i desember. Spurte om jeg da måtte betale for desember, siden hun ikke kommer da. De sa at det var 1 mnds oppsigelses tid, så det måtte jeg...

Men synes det høres litt rart ut egentlig, siden de sa det var oppe ut november, og så gikk de tilbake på det...

Er det noe vits å snakke mer m de liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ha krangla på. Siden du i utgangspunktet hadde fått beskjed om at du skulle legge. ned. Ja du må nekte å betale.....

Skrevet

Du rekker jo ikke å si opp 1 mnd før, når de kommer nå og sier at det ikke legges ned denne mnd likevel. Så jeg hadde ikke gitt meg med det første. Men det spørs hvem som sa at det skulle legges ned i november da, og om det kom skriftlig eller muntlig. For var det bare et muntlig utsagn, blir det kun ord mot ord, desverre. En munltlig avtale skal være like bindene som en skriftlig, men sånn funker det ikke i praksis, desverre...

Skrevet

Har ikke fått noe av det skriftlig, alt er muntlig... Men har ikke lyst å gi meg, er litt prinsippsak egentlig, er jo ikke mye penger det er snakk om, men dog...

Skrevet

Ja du har retten på din side. Du måtte jo forholde deg til den oppsigelsen du fikk.

Skrevet

Men har jo ikke fått det skriftlig da... men burde ikke ha noe å si!

Skrevet

dytt... flere??

Skrevet

Muntlige avtaler og beskjeder er bindende på samme måte som skriftlige.

Dette bør du ikke betale for, nei.

Skrevet

-Når fikk dere vite at den skal legges ned da? nå i november?.

de kan ikke gå tilbake på en slik beslutning for så å tjene på dere ved å holde åpent litt lenger.

hva er grunnen til at det legges ned da?

sjekk vedtektene dere har fått. og rådfør dere med kommunen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...