Gå til innhold

noen andre med termin 6.august??


mia81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har nok termin ca 6 aug. Iflg terminkalkulatoren har jeg 1.aug, men jeg har litt lengre syklus enn 28 dager, så jeg har satt meg opp med termin 6. aug. Hadde forresten vært morsomt om det blir 8.aug da, 08.08.08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, testet svakt positivt idag - 1PP og første syklus etter å ha brukt p-piller i 9 år:D Har i følge FF og babyverden termin rundt 6,7,8 august.. såh vi får se. Krysser fingre og tær.. og det som er, om at dette går bra. Tester vel litt i morgen og.. blir ikke lei av å se de to strekene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 5.august ifølge terminberegning på nett. Jeg har bursdag den dagen, så det synes jeg er ganske spesielt. Når tenker dere andre å gå til legen? Tenker vel at jeg bør bestille time snart. Er ca. 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til legen i dag,(er også 4+3), men de hadde ikke ledig før i januar. Hun bad meg ringe tilbake i romjulen, og så skulle hun fine time til meg. Jeg fortalte selfølgelig hva det gjaldt, og hun sa at med mindre jeg fikk blødninger eller annen form for "redsel" så var det vanlig å vente så lenge. Syns dette var litt lenge til jeg??? Jeg vil da være 10-11 uker på vei. Når skal/ har dere andre tatt den første turen til legen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...