Gå til innhold

Hvilket sofabord passer sammen med en mørk brun microfiber sofa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nye stuemøbler, men skal beholde sofaen, den er i brun microfiber. Har lyst laminatgulv (lønn). Hvilke farge/tresort passer det da å ha på bord, skjenk, reol osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bombay fra Bohus kanskje?? Det har vi:)

Skrevet

Er det sånt mørkt? Liker egentlig veldig godt slike mørke møbler, men blir ikke det veldig "brunt" (hehe) med brun sofa og brunt bord?

Skrevet

mørkt brunt ja..og tror det vil bli pent til en mørk sofa..=)

Skrevet

Vi har svart sofa og mørkt gulv og jeg synes det er kjempe flott. Lyse vegger og lyse gardiner. Lekkert:)

Skrevet

Noen som har brun microfibersofa og har mørk bord til? Sofaen vår er vel kanskje ikke mørke brun lenger (falmet) men den er iallefall brun;)

Skrevet

vi har brune skinnstoler og mørkebrunt spisebord. det er kjempefint..=) ei veninne av meg har mørkebrun salong og et mørkt bord,og det er veldig fint sammens..

Skrevet

Syns ikke det Bombay-bordet var noe stilig jeg da,men,men

Hva slags stil har dere ellers da? Hvis gulvet er så lyst og sofaen brun, så ville jeg hatt et lyst et. Men det er jo en fordel at det matcher andre møbler som hyller, spisestue osv i samme rom. Er ikke så fint med flere typer treslag.

Jeg har absolutt alt i bjørk, hyller, sofabord, stereobenk, spisestue osv. Eller alt er ikke ekte, men bjørkelaminat fra IKEA... Veldig lyst det da.

Hva med Dali fra Bohus heller?

Jeg syns Hira, Dalino og Bojanna fra Bohus er stilige jeg da:) (Var inne på hjemmesiden og så nå:)

Skrevet

vi har lyse vegger, lyst gulv og lyse gardiner... Dere tror ikke det blir kræsj med mørke møbler da? Har noen små møbler i lys bjørk, og synes igrunnen det er ganske fint, men er så vanskelig å finne møbler i den fargen..

Er bare eik og slike mørke møbler som er in nå... Så må bli en av de 2 stilene...

Skrevet

Jeg finner mye i både hvitt og bjørk, men det er jo min stil. Syns mørkt kan være fint også, så lenge det er gjennomført:) Men det er jo mange moderne mørke møbler som er stilige, men den bombaystilen er jo ikke akkurat det man finner mest av nå da, nå er det mer enkel stil og mørkere treslag som wenge osv. Der er det jo mye stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...