rita_jens Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hallo. Jeg har ei lita jente på 10 uker som elsket å bade, men de 2 siste gangene har hun vært redd og gråtet. Jeg er alltid nøye med temperaturen i vannet (ca 37 grader) Bruker til og med febermåler så jeg får riktig temperatur. Noen som vet hva det kan være og noen forslag?
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Kanskje hun synes det er kaldt? Prøv et par grader varmere. Snuppa likte ikke 37 grader i vannet da hun var liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå