Bromelia Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Nå er det ikke så lenge til jula henger over oss... Og nå er det fler og fler som lurer på hva jeg og sambo ønsker oss til jul. så hva ønsker dere dere? Er helt tom jeg...
Minesmå:)+en til! Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hadde vært kjekt med en ring på fingen=) hehe....Drømmer nå... Jeg ønsker meg vinterjakke, sko, klær (hva som helst), massasje...ja...kommer ikke på noe mer! Sammen med samboer ønsker vi oss ting til serviset vi samler på.. digital kjøkkenvekt, pynt...osv
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Vi har funnet ut av vi ønsker oss 4 stoler til spisestua vår. Slik at vi har nok stoler da den er helt utslått. Stolene er planlagt å bruke på kjøkkenet, så vi trenger jo et kjøkkenbord også, men det kjøper vi nok selv ) Ellers ønsker jeg meg parfyme og en kul veske som kan brukes som stellebag )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg og min kjære er såpass kjedelig at vi ha ønsket oss gavekort fra forskjellige steder... ) Bl.a på elektronikk butikk for videokamera er ødelagt, men kan liksom ikke ønske oss et nytt - så da ønske vi oss gavekort..
Gjest ->>- Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Fra slike utenomkjernefamiliære; brettspill, leirgryte, bøker, nytt bryne til kjøkkenknivene, håndklær, sengesett, krydder og sauser og slikt fra de som er i utlendighet. Den listen så grusomt husmoderlig ut. Oh well.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Gavekort i klesbutikk og barnefri til å bruke det
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Vi ønsker oss og får steketakke og ny kaffetrakter. Har ikke funnet ut hva jeg ønsker meg av gubben enda. Kanskje my nintendo?! Hehehe;-D Barnslig ja;-)
Northernlights Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Jeg ønsker meg følgende,og har sagt det til gubben: EN HEL DAGS HVILE! Ja. Det vil jeg ha =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå