sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 må bare si det! vi har kjøpt et helt ekte og naturlig et, fra økologisk landbruk. Og det er bare så utrolig pent, ulla er helt hvit, og kjempetjukk. Vi har også kjøpt 3 til i diverse gaver, og alle er så fine. Men det til babyen vår er bare helt usedvanlig vakkert. Har bare lyst til å ha det liggende framme til pynt!
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hvor kjøpte du det og hva måtte du gi for det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå