happyfeet* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er litt nysgjerrig på hva og hvor mye dere andre har handlet inn av klær jeg? Er førstegangs og vet ikke hvilket kjønn vi får.. Jeg har derfor bare kjøpt inn noen strømper og sokker, fire bodyer, to pysjer og et par luer... Blir nok til at jeg handler litt på julesalg (har termin i slutten av januar), også tror jeg vi kommer til å få en del av venner og familie når den lille kommer ( første barnebarnet;)...
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 3 bodyer, 3 sparkebukser + en lue. også har vi allerede fått en body, velour hentedress, og et sett med genser-helbukse og lue. + 2 par sokker til den dressen. også har mamma strikka et pledd og holder på me en lue, votter og hals og svigermor strikker to ting i ull. oi, vi hadde visst endel likavel
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 har 11 bodyer. 6 strømpebukser. ca 7-8 sparkebukser. 6 sett med bukse og genser. 7 bukser, 7 gensere. 2 kjoler. 8 par sokker, 6 truser, 4 luer(tynne). og en hau med nattdrakter/sparkedrakter. + en del ute tøy som votter, luer og kjeledress. og et par sko:) alt er i str. fra 50 til 68. en del av dette er arvet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå