Gå til innhold

Det er vel ganske uvanlig å ikke SITTE selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man er 14 mnd????

Lillebroren til ei i bhg til vesla er 14 mnd og sitter ikke selv ennå.

Minsta her er 7 mnd og sitter selv nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med dette innlegget? Selvfølgelig er det uvanlig å ikke sitte selv når man er 14 mnd.

Har du tenkt tanken på om det barnet kanskje har en sykdom som er grunn til at han ikke sitter selv? Jeg har ei venninde med en sønn som ikke satt da han var 14 mnd. Han fikk en diagnose en liten stund etterpå, og han er heldig om han lever til han er 18.

Og du, det holder med ett spørsmålstegn.

Skrevet

Tror nok jeg hadde vært litt bekymret ja, snuppa satt seg opp når hun var 6 mnd.. MEN, det kan jo hende at denne gutten har problemer med ryggen eller nakken for eks. Vet at mange kiss barn strever med å sitte. Stakar liten, sikkert kjedelig for han..

Skrevet

Sorry da!!!!!!!!!!!!!!! (maaaange utropstegn).

Var ikke spydig ment i det hele tatt. Bare lurte på om det var uvanlig jeg. Har ikke hørt ett ord om at han feiler noe som helst. Ble bare kommentert fra mora at han ikke kunne å sitte selv ennå, og da spurte jeg her inne om det var uvanlig.

Men sorry meg, skal aldri stille ett spørsmål som ikke passer deg mer her inne, for i følge nicket så vet jo du best.

Vil bare slenge på at var trist med gutten til venninna di.

Skrevet

Tror jeg hadde vært veldig bekymret hvis datteren min ikke hadde kunnet sitte selv da hun var 14 mnd.Tror ikke det er vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...