Gå til innhold

Hvor ofte badet dere babyen? (3 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å følge rådene om å ikke bade for ofte... men han er en storgulper så det frister meg å bade han ca hverannen dag eller så. Er det for ofte?

Synes det alltid lukter gulp/spy av han og det er litt ekkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råder dem til å ikke bade de for ofte??

Jeg bader jenta mi annenhver dag, ikke fordi hun lukter vondt (hun gulper mer eller mindre aldri) men jeg bader henne fordi at hun elsker det, hun er 3mnd og 20dgr i dag :)

P.S det hender det gårlenger enn annenhver dag mellom da, er ikke alltid det passr med et bad lissom *S*

Skrevet

Min er 5 mnd, men fra dag èn har han badet annen hver dag =)

Skrevet

Av og til er det greit å vende det døve øret til og ikke høre på "alle" som forteller deg hva du skal og ikke skal gjøre med din baby.

Jeg bader min lille klump på 3 måneder noen minutter hver kveld før han får kveldsmåltidet sitt, han storkoser seg og sover godt hele natten igjenom. Man finner ut selv hva som egner seg best for seg selv og sin egen baby tenker jeg, så har du lyst, er det ingen grunn til å la vær å bade littegrann :)

Skrevet

Bader annenhver dag...har gjort det siden han ble födt..er 3 1/2 mnd..

Skrevet

Vi bader småtten kun 2 ganger i uken, men vasker grundig med klut hver dag...

Skrevet

Vi badet først 1 gang i uka. Så en stund gjorde vi det annenhver dag, men da begynte hun å bli så tørr. Ble anbefalt at hun ikke badet oftere enn hver tredje-fjerde dag, så da gjør vi det.

Skrevet

vi har også en stor gulper. vi bader han faktisk hver kveld vi. tar det sammen med kvelds stellet. først et bad... så mat(grøt og melk og litt vann) og da sovner han som regel med flaska i munnen.. er jo så klart kvelder der vi ikke bader også men det er sjelden..

Skrevet

Vi bader veldig sjelden. Men kun fordi hun er atopiker og veldig tørr i huden om vi bader henne ofte.

Ikke hør på alle som mener det ene eller det andre. bad så ofte du syns det er greit. Så lenge dere trives med det, så er det det viktigste.

Kos dere med badinga :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...