Gå til innhold

Teotonia--simo eller emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et lett valg - Teutonia :o)

Tøff design og god kvalitet. Fantastisk trillekomfort.

Mange modeller å velge mellom, vi har kjøpt 3-hjulingen, Spirit S3.

Les mer om vogner på www.barnevognguiden.no.

Lykke til med valget!

Skrevet

vi har valgt teutonia. Ville ha en vogn som var fin,robust og god på vinterføre, som hadde vendbare håndtak - og som så bra ut når den omgjøres til kombi, sånn at ikke mor plutselig finner på å kjøpe ny vogn igjen...

Skrevet

Teutonia har jeg valgt. Den letteste av de i tillegg til å bli minst sammenleggbar. Det er vel muligens den billigste av de også, hvis ikke lik pris som Simo.

Personlig synes jeg Simo og Emmaljunga blir alt for svære.. de veier jo nærmere 20 kg

Skrevet

forsåvidt var det en av emmaljunga-vognene som oppfylte nesten alle krav, men på den modellen var bagen for liten. Synes det har MYE å si når vi får desember-barn. Den emmaljunga-modellen m stor bag er så veldig stor, tung, ikke fin med kombidelen, og svindyr.

Skrevet

Jeg har valgt simo.

Liker ikke de nye modellene på vognene (3.hjul + at de er så små)

Tenker som så at bagen i simo vognene er den største på markedet og da har han litt å vokse i, men det som kan være litt negativt det er at vognen er litt tung å trille, men det tenker ikke jeg på i det hele tatt. Synes også at de tradisjonelle vognene er finest.

Skrevet

Emmaljunga edge duo valgte jeg. Er så smak og behaf det med vogn. Jeg syns ikke noe om hverken simo eller teutonia selv....da hadde jeg heller gått for en quinny.

Skrevet

Mitt inntrykk er at simo er den mest stabile--men litt kjedelig:=)

Teotonia er stilig men liten bag og jeg vil ikke ha tøykurv eller 3 hjul

Emmaljunga har kjempe fine farger men har hørt mye negativt om di små kjekke finessene som følger meg f.eks vendbar håndtak-- skyggen--bremsen.

Skrevet

Hadde emmaljunga sist, og det ble det nå å.

Skrevet

Har bestilt Teutonia fashion duo vogn. Store gode hjul, ekstra stor plass til vinterbarn da bagen er hard og meget solid. Har også bestilt lammeskinnspose som passer perfekt. Hadde Teutonia sist også, men fikk da sommerbarn og trengte ikke hard bag. Teutonia er lett og passer til oss mødre som er over 175 cm.Fashion vognen er mer klassisk enn spirit, men når barnet skal over til sportsvogn delen er de helt like. Anbefaler deg å sjekke lilleprinsen.no.

Skrevet

ville gått for emmaljunga eller simo :D norske og svenske barnevogner er visstnok råbra, og de er jo trossalt laget for skandinaviske forhold. vi endte opp med en Emmaljunga duo edge ;')

Skrevet

hey;) uten tvil emmaljunga edge duo;) vi kjøpte denne, det er den med størst bag, ikke tung i det hele tatt, veldig lett å håndtere, veldig lett klikk system fra bag til understell, myggnett ligger i skyggen(slipper å lete etter det)hehe. håndtak for å evn bære baggen ligger gjemt i sidene osv;) er sååååååååå fornøyd. vi har sports understellet og det hører med en egen sitte del til babyen blir større. vi kjøpte vognen i danmark kostet dr 5500kr her hjemme hos oss koster vognen 7800kr.

Skrevet

Tusen takk alle sammen for god hjelp:=)

Skrevet

Uten tvil emmaljunga edge duo.

Jeg synes Teotonia er for lav.

Skrevet

Easy... Emmaljunga tvert! Vi har investert i Emmaljunga mondial duo combi. Fantastisk vogn! ;-)

Har også gode erfaringer med EMmaljunga fra tidligere (7 år siden).

Skrevet

Ang. Simo: Sjekk hvor liten bag-delen er... skikkelig trang jo. Men liker formen på vogna, men nei. Emmaljunga :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...