mamma til 2 små:=) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Skal kjøpe i måren men har enda ikke klart å bestemme meg:=( Luksusproblem men vanskelig!! Står mellom teotonia--simo-eller emaljunga! kombi
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 emmaljunga kombi..elsker disse vognene )
Mamsen&2Gull Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Simo:) En stabil vogn som er på topp år etter år..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Emalujunga duo egde,helt klart.Litt dyr,men mange fine finesser som du kan dra nytte av,stor bag,til å være ei duo vogn.
Axus' girlfriend Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg har selv kjøpt emmaljunga - edge duo combi:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Er veldig glad i Simo - har bagvogna selv..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Teutonia Spirit S3!!! Uten tvil!!!
**geisha**06♥08 Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Emmaljunga duo combi, den har jeg aldri angret på at jeg kjøpte til førstemann. Den er bare super. Anbefaler denne på det sterkeste!!!
Niem og Patrick Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Jeg har Emmaljunga edge duo og er kjempefornøyd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå