Gå til innhold

Hvilken vogn hadde dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe i måren men har enda ikke klart å bestemme meg:=(

 

Luksusproblem men vanskelig!!

 

Står mellom teotonia--simo-eller emaljunga!

 

kombi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo:)

En stabil vogn som er på topp år etter år..

Skrevet

Emalujunga duo egde,helt klart.Litt dyr,men mange fine finesser som du kan dra nytte av,stor bag,til å være ei duo vogn.

Skrevet

Jeg har selv kjøpt emmaljunga - edge duo combi:)

Skrevet

Er veldig glad i Simo - har bagvogna selv.. :)

Skrevet

Dytter:=)

Skrevet

Teutonia Spirit S3!!! :D

 

 

Uten tvil!!! :D

Skrevet

Emmaljunga duo combi, den har jeg aldri angret på at jeg kjøpte til førstemann. Den er bare super. Anbefaler denne på det sterkeste!!!

Skrevet

Jeg har Emmaljunga edge duo og er kjempefornøyd=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...