dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 ********************* Mandag 3: ********************* LoVeLaDy 13 pp ********************** Tirsdag 4: ********************** amino 1pp ********************** Onsdag 5: ********************** dollypopp ************************ Torsdag 6: *********************** Kjerstipusen (+/- noen dager) her er jeg (4 pp) Mamma`s lille venn 4pp *********************** Fredag 7: *********************** Ann! (5pp) Skal teste denne dagen! Morelli 25 år (ønsker barn nr.2) 2pp ************************ Lørdag 8: *********************** ********************** Søndag 9: ********************* ******************************
miobell Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 ********************* Mandag 3: ********************* LoVeLaDy 13 pp ********************** Tirsdag 4: ********************** amino 1pp ********************** Onsdag 5: ********************** dollypopp ************************ Torsdag 6: *********************** Kjerstipusen (+/- noen dager) her er jeg (4 pp) Mamma`s lille venn 4pp miobell (+/- noen dager) *********************** Fredag 7: *********************** Ann! (5pp) Skal teste denne dagen! Morelli 25 år (ønsker barn nr.2) 2pp ************************ Lørdag 8: *********************** ********************** Søndag 9: ********************* ****************************** dollypopp
steinbukkjente '85:) Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 ********************* Mandag 3: ********************* LoVeLaDy 13 pp Steinbukkjente '85 (5pp) ********************** Tirsdag 4: ********************** amino 1pp ********************** Onsdag 5: ********************** dollypopp ************************ Torsdag 6: *********************** Kjerstipusen (+/- noen dager) her er jeg (4 pp) Mamma`s lille venn 4pp miobell (+/- noen dager) *********************** Fredag 7: *********************** Ann! (5pp) Skal teste denne dagen! Morelli 25 år (ønsker barn nr.2) 2pp ************************ Lørdag 8: *********************** ********************** Søndag 9: ********************* ****************************** dollypopp
lioness* Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Mandag 3: ********************* LoVeLaDy 13 pp Steinbukkjente '85 (5pp) ********************** Tirsdag 4: ********************** amino 1pp ********************** Onsdag 5: ********************** dollypopp ************************ Torsdag 6: *********************** Kjerstipusen (+/- noen dager) her er jeg (4 pp) Mamma`s lille venn 4pp miobell (+/- noen dager) *********************** Fredag 7: *********************** Ann! (5pp) Skal teste denne dagen! Morelli 25 år (ønsker barn nr.2) 2pp Lioness_8pp (tigger om positiv test!) ************************ Lørdag 8: *********************** ********************** Søndag 9: ********************* ****************************** dollypopp steinbukkjente '85:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå