Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ja. Ingen grunn til å ikke spise det. Sjekk på matportalen.no hva du bør holde deg unna i graviditeten, du kan spise det aller aller meste
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Du kan spise all mat som er kokt eller gjennomstekt.
RaPe Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det sies at man skal være forsiktig med vakuumpakket kjøttpålegg, -pga listeria. Vær nøye med datomerkinga, og ikke spis hvis det har vært lenge åpnet,-er mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 rape slutt å vær så fuckings hysterisk a....
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Enig med RaPe. Legen min sa også at vi ikke skal spise mat som var gått ut på dato:) kokt skinke som er innenfor holdbarhetsdato kan du bare spise!
lillespiren2:) Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hei kokt skinke kan vi trygt spise ja, dessuten er d d sunneste man kan spise på brødskiva, jeg elsker selv kokt skinke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå