~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Skjønner at snuppa har havnet på storebarnsavdeling og plukker opp masse rart. Godt at hun ofte setter de inn i feil setinger.. hehe.. (vi er selvfølgelig helt uskyldige i stygge ord og uttrykk som hun plukker opp..) Vi holdt på med kveldsstellet i går og rollelek er jo stas. Så hun proklamerte at hun var X (nabogutten) og jeg var Y (moren hans).. Også kommer hun med: "Også pappaen til X da.... han er tjukk i hue..." Etter et dårlig skjult latterutbrudd spurte jeg hvorfor hun sa det, og det hadde hun selvsagt ikke noen god forklaring på. Etter hun hadde lagt seg så ville hun ha babydukke og mammadukke i senga. Hun spurte etter pappasukke også, men det har hun ikke. Så da sa hun at hun ønsket seg en pappadukke til jul, som var tjukk i hue.... Så litt usikker nå om hun går rundt og tror at alle pappaer er tjukke i hue? hehe.. Prøvde å fortelle henne at det ikke var pent å si at andre var tjukke i hue, så da åfr vi bare vente å se om hun sier det igjen eller ikke. I disse dager er det virkelig på tide å få en egen "gullkorn" bok. Det raser ut festlige kommentarer i ett. )
Frk. Vable Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hehe... de plukker opp mye rart... Datteren min kom plutselig å sa til samboer at når han hadde vært på jobb (han jobber offshore) så hadde Trond Harr (!!!!!) vært på besøk hos oss!!! (Dette var under første sesong av Skal Vi Danse). Han stilte selvfølgelig ledende spørsmål, og de kom frem til at Trond Harr hadde susset på mamma, men han hadde ikke lagt i sengen vår, han hadde gått hjem igjen senere.... hehe.. Litt nervøs for at hun skulle fortelle dette i barnehagen og, vet jo aldri hva de tror der.. Aner fremdeles ikke hvor hun fikk det fra, og så akkurat han, da... Kunne det ikke vært en skikkelig tøffing istedet??? hehe
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Hehe... de kan si mye rart ja... Snuppa her fortale med innlevelse til farmor hvordan hun måtte være ute å leke helt alene mens mamma og pappa lå inne i senga....!! Hun er 3 år, og jeg slipper henne ikke ut døra alene engang.. hehe... Så usikker på hva de tror om oss i bhg ja.. hehe..
Frk. Vable Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 HAhaha, datteren vår sa noe lignende, hun sa til min mor at jeg og faren hadde skubbet henne inn på rommet hennes slik at hun begynte å blø og gråte.... herlighet, ikke noe av det var litt sant engang.. hehe..
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 hehe.. jeg kan jo knapt ta på snuppa før hun misfornøyd utbryter : "Mamma, du kloooooora meg..." La oss bare håpe at folk ikke nødvendigivs tror på alt barna forteller.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå