Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 MEN hun sa "hvis bindet er knusk tørt etter 3 timer kan du slappe av. hvis ikke må du komme ned på sjekk i kveld. Nå har det seg slik at det er kommet Bittebittelitt i bindet, men jeg tror det bare er utflod! det er litt gulig og det er jo ikke fostervann??? har enda halvannen time å vente, men er jo bare noen dråper så.... hmmm...... lukter ingenting av det. hva hadde dere gjort?
PAVEEL Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 se ann litt til da vettu:-) føler du deg usikker, er det kanskje like greit å ta en sjekk uansett:-)
snartmammapåny Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 HAdde ringt de etter de 3 timene og sakt at det var kommet noe lite, forklart hvordan det så ut og så kan de ta avgjørelsen om du bør komme ned dit eller ikke.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde dratt ned etter 3 timer så sant det ikke skjer noe mer i løpet av den tiden du venter. Bedre å sjekke en gang for mye en en gang for lite ! Lykke til ! Ps: snakker av erfaring
LizzyG Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hadde ringt ned når tiden var inne og sagt hva som hadde kommet i bindet og hvordan det ser ut. Så kan de som har greie på det avgjøre om du skal inn på sjekk eller ikke.
nickoline og supermann Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 kan være slimproppen som løser seg opp. tror jeg ville tatt det med ro.............he he.....Det er det man burde gjøre, men jeg hadde nok ringt likevel hvis du føler deg urolig.
2flottebarn;) Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde dratt for sjekk hvis jeg var i tvil om vannet var gått. Er jo ikke farlig å ta en tur for mye! Lykke til!
Libido- Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Hadde holdt meg hjemme. Kjedelig å gå å trø på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå