Gå til innhold

Hei. Noen som vil dele erfaring/synspunkter med meg;)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal gifte meg 26.juli 2008,og har hele tiden sagt at jeg ikke vil være gravid da jeg gifter meg... Men når jeg tenker etter så har jeg ingen andre argumenter enn at jeg ikke vil være "enorm" på denne dagen. Og da det kommer til familieforøkelse så ville det passet veldig bra nå,hadde det ikke vært for at vi skal gifte oss til sommeren.

Så nå driver jeg/vi og veier litt for og imot for tiden da vettu;)

Har to gutter fra før som er 5 og litt over 3,5.

Setter pris på om noen av dere vil komme med noen synspunkter på hva dere tenker om det å gifte seg med kul på magen,kanskje dukker det opp ting jeg ikke har tenkt på enten den ene eller andre veien??

Og kanskje er det noen som er innom her som allerede er gift og har erfaringer?

Hilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ingen erfaring å dele med deg, men jeg har tatt samme vurdering som deg da. Vi planlegger graviditet så snart vi er gift (i mai), men ikke før. Det hadde vært fristende og i grunnen mer gunstig å få barn før vi ble gift, men har likevel valgt det bort - av mange årsaker:

- vil ikke føle meg stor og tung på selve dagen ved at jeg er gravid

- vet ikke hvordan kroppen min reagere på en evt. graviditet, kan bli kvalm, få bekkenløsning, isjas e.l. slik at bryllupet blir alt annet en morro

- vet ikke hvor lang tid det tar å gå ned i vekt etter en graviditet...

- jeg har lyst til å feste og kose meg med både vin og champagne denne dagen - ikke nippe til et glass isvann...

- jeg har lyst på en romantisk bryllupsreise med mange opplevelser - uten barn... (vi skal på vingårdsferie...)

Vel, det var noen av mine argumenter mot å få barn før bryllupet... Så får andre komme med sine for og i mot. Ellers kan du jo ta en titt på denne tråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10940026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...