sjettejuli Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 søkte på drømmejobben i hjembyen min, og fikk ja til svar. Savner å bo der, men vi er på en måte i ferd med å etablere oss et annet sted nå, med snuppa på 1 år, nye jobber og pusser opp hus. Mannen er ikke veldig gira på å flytte igjen. Jeg var så dum som søkte "for gøy"...og overraskende fikk ja til svar...
3 blå Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hvor langt er det snakk om her da? Går det an å pendle?
sjettejuli Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 nei, det er to-tre timer unna-og er ikke en pendlerjobb, dessverre... angrer...
LizzyG Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hvis du ikke får flyttet så får du takke nei da.
Guttemamman:-) Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hvis dere hadde i tankene å flytte til hjembyen din med tiden en gang uansett ville jeg prøvd å overtale mannen!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hmmm.... Ja, enten får du overtale mannen eller så er det vel bare å slå det fra seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå