Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gått på jobb med 3 cm åpning og kynnere i uke 32? Har 50% sykemld, men vurderer å få 100%... Er redd for å fø så tidlig... Også er det lettere sagt enn gjort å ta det med ro på jobb.

Hva synes du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier legen og JM da? Om det innebærer en risiko å føde for tidlig med åpning på 3 cm,så må du jo full sykemelding vel? Jeg har aldri født,så vet ikke hvordan det kjennes ut når man har åpning,ei heller hva det vil si for risiko,men det høres jo ikke helt bra ut da. Kommer jo litt an på hva du jobber med også,om du sitter mye i ro,eller om det er full fart.

 

Skrevet

I uke 32 med 3 cm?

 

For det første ville jeg sørget for at kompetente leger vurderte om jeg skulle innlegges for å ruge.

 

Hvis ikke, så ville jeg holdt sofaen, og kun stått opp for å gå på do.

 

Gubben hadde fått laget mat og løpt ærender.

 

Uke 32 er altfor tidlig! Sykmelding? Selvsagt.

Skrevet

Takk for svar! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor legen gav meg 50% sykemld og ikke 100%, jeg er også av den oppfatning at har man åpning så tidlig, så er sofaen ens bestevenn. Er bare det at jeg aldri har vært i denne situasjonen før, og jeg trodde legen var mer oppegående enn som så. Merker at jeg av og til stoler litt blindt på legen sine avgjørelser, siden han vet best, da alle fakta var på bordet. Stiller ikke spørsmålstegn ved ting og tang før jeg er kommet hjem og får summet meg...

Skrevet

Du skal jo SELVFØLGELIG ha 100% sykemelding!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...