Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 MEN hun sa "hvis bindet er knusk tørt etter 3 timer kan du slappe av. hvis ikke må du komme ned på sjekk i kveld. Nå har det seg slik at det er kommet Bittebittelitt i bindet, men jeg tror det bare er utflod! det er litt gulig og det er jo ikke fostervann??? har enda halvannen time å vente, men er jo bare noen dråper så.... hmmm...... hva hadde dere gjort?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 er forresten helt luktfritt.
Serial mom Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Er jo ganske vanlig at man har mye,og tynn,utflod mot slutten,så det kan jo bare være det. Er sjeldent noe tørt her hos meg ihvertfall. Er jo sånne odør-greier i bind,sånn at ting ikke skal lukte,så vanskelig å si mtp lukt... Tror jeg hadde roa meg med at det bare var utflod,men er du usikker,så be om en sjekk! Er hodet festet,så skal det visstnok ikke være så farlig om det lekker litt en sjelden gang,men jeg vet ikke helt,jeg. Ta en telefon til føden igjen da,og spør hva de synes du skal gjøre. De er jo der for at man skal kunne spørre,så heller en tlf for mye enn for lite.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 nå svarer jeg kanskje for sent, men jordmora mi sa at man ikke burde ta bind, men en klut, for det er mye lettere å kjenne om klten er våt, enn bindet, Bindet er jo lagd for å suge opp fuktighet!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hei! Har slimproppen din gått da? Min slimpropp gikk, og hver gang jeg satte meg på do så rant det fostervann. Jm var litt betenkt, trodde det kunne være væske fra slimproppen. Jeg fikk også beskjed om å ta en klut i trusen. Det viste seg at det var fostervannet som kom ut, jeg hadde rett. Det kan være at fosteret sperret for åpningen, slik at det ikke fikk rent så mye fostervann av gangen. Jeg kontaktet sykehuset 09.50 og konstaterte at det var rier på 30 sek. og at det var 3 min. mellom hver. Min slimpropp gikk kl 23 16.11, kl 10.00 neste morgen reiste vi til sykehuset(30 min å kjøre). Da de sjekket meg var det blitt 3 cm åpning. kl 16.28 den 17.11 kom vår prinsesse ut, i badekaret på sykehuset:-) En fantastisk fødsel!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå