Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hei vi venter vårt 3. barn har to fra før jenter på 5 og 6år . er 12 uker på vei . jeg velger å være anonym nå fordi vi har ikke fortalt noen ennå og at min svigerinne også er her inne ,men er litt kortere enn meg hu er i 1.trimester ennå. Jeg har valgt å vente med å fortele "nyheten" pga at jeg slitter med fødselen til minset ennå prematur (10 uker) den tokk ca 40 min og jeg følte jeg mistet helt kontrolen. å så sier svogeren min at de skal ha en også , det er hennes første. jeg har liksom ikke lyst å si noe til noen før jeg sikkert det går bra , jeg kan egentlig ikke forestille meg at det kan gå bra. jeg kan ikke sette ord på det men jeg forventer nesten at det skal skje noe dette ble litt rart ,men det for bare være
<3 qleopatrice <3 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer Ikke alle svangerskap er like, så bruk ikke den gode tiden med å bekymre deg mye !! Når skal du si det da? jeg hadde aldri klart å vente så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå