Gå til innhold

Så uhøflig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ved termin,og får daglig sms'er fra folk som spør om det skjer noe. Greit nok fra dem jeg har mye kontakt med og sånn,men enkelte andre,altså! Grrrr! Får bare èn enkel setning: "skjer det noe?",ingenting annet. Jeg svarer nei og spør hvordan de har det,hva de styrer med osv. Og så gidder dem ikke svare engang! Ikke før et par dager har gått,så kommer det ny melding fra samme personene: "skjer det noe?" Punktum!

Synes det er frekt! Om de ikke bryr seg om annet enn om det kommer ut et barn av åpninga mi,så kan de til faens se og vente til det kommer bilde i lokalavisen,jeg er ikke noen jævla jungeltelegraf med opplysningsplikt til gud og enhvermann som aldri ellers orker å bry seg med meg og mitt!

Ja,det er kos med oppmerksomhet,men dette er ikke fordi de bryr seg,men fordi de vil være først med å spre sladder til resten av bygda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg,...Jeg har selv noen få uker til termin, og jeg vurderer å bevisst kun ha telefonen tilgjengelig en time på dagen eller kvelden. Da vet jo ikke de som sender melding/ringer om de ikke får svar fordi jeg er på sykehuset, eller fordi jeg ikke gidder å svare...

Evt har jeg vurdert å lese inn ny melding på telefonsvarer a'la; "Jeg og NN har valgt å ha telefonene våre avslått, da vi ønsker fred og hvile før lillegull melder sin ankomst. Når vi to er blitt tre vil familien være de første som får beskjed."

Jeg kommer ikke til å gidde å svare på meldinger, da jeg spår at jeg kommer til å få en haug...av samme grunn som deg, for å ha sladder til bygden. Vet ikke om vi kommer til å informere familien om når vi drar til sykehuset, eller når barnet er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...