LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Tror dere ikke den lille spiren ha snudd seg med ryggen mot magen/navelen min. har lagt i seteleie nå en stund, men med ryggen mot ryggen min. Men nå har den altså snudd seg, og diver å presser mot ryggen for å få bedre plass (fremdeles i seteleie). Så i dag er en heller dårlig dag, både i form og humør
LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 ikke så mye som en klpp på skulderen engang? *suffa*
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 *klapp på skulderen* =) Men du, hva er suffa?
LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 skulle stå skuffa... men fan så patetisk, griner meg til litt sympati.
Elisabeth&Kevin Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 klem te dæ, men du ska se det går bra. kjenne mange som har settefødsel, å kevin lå me rompa ned heilt te siste liten.. ikkje bruk så mye energi på å grue dæ
LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 er jeg heldig er det nå penger på konto, og da blir det cola til kvelds (vet jeg ikke skal, men det bryr ikke i dag)
Amonym i dag Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Ta deg en cola du;) Kanskje spiren snur seg før du vet ordet av det, ikke uvanlig det:)
LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 ååå typisk da. Sende sambo ut i kalde været, men var det kommet penger? neida. Ofra kaffen sin for å kjøpe cola, er han glad i meg eller(han er totalt koffein avhengig)?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå