Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Merker at det er kommet nye "kull" inn og vi som er litt lenger på vei ikke er så aktive her lenger. Så da prøver jeg å få dere litt aktive igjen jeg 1. Hvordan er formen deres? Jobber dere fullt eller er dere sykmeldt? 2. Har dere handlet inn mye? 3. Føler dere at dere fortsatt er pene? (Litt rart spm kanskje, men føler selv jeg sliter med å føle meg sexy og pen osv ovenfor mannen min) 4. Gjør dere noe for å belønne dere selv? spa etc..
Meg og gutten min Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 det var en smart tråd:) 1. formen er egentlig grei den, er kanskje mye trøtt men ellers overlever jeg. er 50% sykemeldt fordi jeg har begynnende bekkenløsning 2. vi har handlet vogn, bilstol, noe klær, stellebord. kommode og seng skal kjøpes i desember 3. pen og pen:) føler meg egentlig som jeg alltid har gjort. jeg elsker den voksende magen min:) 4. kjøper en sjokolade til belønning jeg. hehe
tvillinger_mars08 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 25 uker med tvillinger her. 1. Endelig i god form, nettopp sluttet med Afipran uten å kaste opp. Er student, så jeg går på skolen og skal ta eksamner. Akkurat nå er jeg ute i praksis, og det går helt fint. Er sykemeldt fra ekstrajobben pga. tvillingene. 2. Har bare handlet inn litt klær, og to lammeskinnsposer. 3. Føler meg penere nå enn da kvalmen var som verst ihvertfall! Men jeg skulle ønske jeg hadde ork til å barbere leggene, lakke neglene osv. 4. Blir lite tid til det pga. eksamenslesing osv. dessverre. Men jeg syns det er belønning nok å bare hvile på sofaen. Gjerne med et glass sjokolademelk
LadyLuck & Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hei. uke 25 i dag her. 1-en dårlig dag (liger i egen tråd),"heldigvis" hjemmeværende med en på timnd 2- Ikke noe enda, arver mesteparten fra storebror (om vi da ikke plutselig får jente) 3- ikke i dag nei 4- dilla på bakt potet, så "belønner" meg selv med en hver kveld, men når jeg får penger, så ligger det pakke fra ellos å veter. Med masse hår stesj og en bukse bare til meg
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Det var en hyggelig tråd er 29+5 idag. 1. Formen er kjempe flott, men er sykemeldt 100 %, men det har ingenting med graviditeten å gjøre. Har litt vondt i ryggen til tider, midt på ryggen, tror det kommer av at jeg gjør meg lut i ryggen. ellers er jeg i kjempe form 2. Vi har handla inn vogn, og utstyr til denne(stelleveske,myggnetting osv) helseteppe, noen få plagg i str 50, så fortsatt endel som gjenstår. 3. Jeg føler meg utrolig flott og fin som gravid, og er veldig fornøyd med meg selv, men sexy for mannen min, det gjør jeg ikke noe særlig. mest fordi jeg ikke tror på at han synes jeg er sexy med mage. 5. Belønner meg selv hele tiden jeg men ikke dyre ting som spa, vi skulle det, men så vips satt vi med to leiligheter og pusser opp den nye så vi har ikke råd.
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 i alle dager, trykka feil jeg, skulle på 3 trimester for det er der jeg er nå, men men, da fikk dere et svar fra meg også
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 1. Hvordan er formen deres? Sann passe, begynnende bl som gjør at jeg sover dårlig når jeg skal snu meg, men ellers bra. Jobber dere fullt eller er dere sykmeldt? 50% sykemeldt 2. Har dere handlet inn mye? Det meste er på stell nå bortsett fra klær 3. Føler dere at dere fortsatt er pene? Føler meg penere enn før 4. Gjør dere noe for å belønne dere selv? Lange gode dusjer, gode såper, ansiktsmaske, fotbad og alt som jeg gjør til vanlig. Epilering av bena og barbering av det mellom bena med hjelp av min mann som vanlig.
Dancing Queen Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Hei hei.. -Formen er grei den.. litt ubehag her og der, men ganske bra ) Nattesøvn er det derimor veldig dårlig med! har mye halsbrann og kramper i bena om natten, veldig ubehagelig! sovner ikke før nærmere kl. 6 hver morgen! men jeg er sikker på at det er verdt det til slutt ;o) -Jeg har nesten ikke handlet inn noenting! ett par bodyer og en sparkebokse.. har ikke så alt for mye penger, så da tenker jeg at det kan lønne seg å vente til salget etter jul. prøver å bestemme meg for hvilken vogn jeg vil ha, men det er veldig vanskelig! noen ideer?? -Jeg kan ikke si jeg føler meg spesielt vakker for tiden nei.. er ikke mye av klærne som passer lenger. da blir det noen plagg som går igjen... litt kjederlig, men magen er så fin så Håper det er fler som henger seg på denne. så får vi se litt til oss som har kommet litt lenger.. <3
Skuddårsmamma=) Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Hei! Uke 26+6 her. Godt forslag.. 1. Med formen går det sakte fremover. Er sykmeldt 100% (siden uke 7) pga hyperemesis og lavt bt. Er fortsatt avhengig av kvalmestillende tabletter, men fungerer bare bedre og bedre i hverdagen. 2. Har bestillt vogn, men den kommer ikke før til jul. Har kjøpt noen få klesplagg og en utedress+ babybjørn bæresele. Er så heldig å få voksipose og seng i gave. Elers så er det vel snart på tide å få litt mer i hus. 3. Nei, egentlig ikke. Føler meg ikke så utrolig sexy og pen til vanlig heller, og har nå litt blandede følelser ang den voksende magen. På en måte elsker jeg den, og på en annen måte føler jeg meg mindre atraktiv. Rare greier! 4. har fått gavekort på gravid-massasje av min sambo som jeg skal nye snart en dag. ellers unner jeg meg noen lange bad innimellom. Ellers blir det nok lite ja
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Så morro:) Kommer meg akkurat med her jeg å damed mine 23+2:) 1. Jeg har vært permitert siden 22 spept pga at mine to tidligere barn kommer så tidlig.Å ettersom min sjef ikke var villig til å legge jobben litt mer til rette for meg krevde legen av jeg ble permitert frem til fødsel. Formen er nå på bedringens vei,sakte men sikkert,etter å ha vært mye plaget med svimmelhet å svimet av endel ganger.Lavt blodtrykk sjø. 2. Vi har handla inn litt klær,vogn med to poser og bilstol. 3.Nå føler jeg med "penere" en hva jeg har gjort tidligere. Har vel mye med formen å si vil jeg tro. 4. Belønningen..hmm....sambo er flink på masasje så det får jeg endel.Ellers bllir det vel bare kropps pleie kvelder på badet med en fin cd og levende lys for så å få servert en god sein middag av verdens snilleste sambo:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Morsomt! 1. 26+0 i dag og formen er fin, har hatt et fantastisk svangerskap så langt, ingen kvalme, bekkenløsning eller noe. Begynner å plages litt med ryggen nå, men det er vel normalt. 2. Vi skulle ikke handle noe før etter jul, men så kom vi over et konkursbo av en babybutikk helt tilfeldig og der fant vi pumpe, tåteflasker og liggestol og div små ting til 50%. Så da kunne vi ikke bare gå forbi. Vogn, bilsete, seng og stellebord får vi i gave, lucky us! 3. Jeg føler meg mye penere nå enn for to mnd siden! Men klærne er noe herk, har liksom ikke lyst til å bruke så mye penger på klær som bare skal vare i 3 mnd til. 4. Lange varme bad er min belønning, hver dag!
Shinyogsmåen Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Ble visst anonym jeg.. Men jeg kan jo svare jeg også da. Er 25+4 1. Er 100% sykmeldt pga bekkenløsning. Utrolig kjedelig å gå hjemme og ikke klare å gjøre stort. 2. Har kjøpt kommode og blå sparkebukse =), tenkte å vente å se om det er salg etter jul. 3. Som sagt, synes jeg det er vanskelig å føle meg sexy ovenfor mannen min. Men det ser ut som fler sliter med. Prøver å finne litt lange tunikaer og slikt som kan brukes ellers også slik at jeg får litt mer utvalg. Er enig i at det er kjedelig å handle klær som jeg kun kan bruke i 3 mnd til. 4. Ser fler av dere bruker badekar som belønning, det har ikke vi så jeg misunner dere det =) Ellers har jeg ikke noe annen belønning enn at jeg skifter mye neglelakk (noe må en gjøre når man er sykmeldt hi hi)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 Uke 26 jeg nå - Formen er ikke veldig bra. Har vært kvalm hele veien, ikke kasta opp noe særlig, men hatt null matlyst som jo igjen har ført til lite energi og diverse svimmelhet og hodepine osv. Akkurat nå jobber jeg to dager i uka, har variert litt på sykemeldingsprosenten siden uke 14. Merker at formen er bedre nå som jeg endelig har klart å skru ned tempoet, presser jeg meg for mye blir jeg kjapt dårlig igjen. - Venter nr 2 og har det meste. Har bestilt en vogn og et bæresjal som ikke har kommet og fyller ellers sykemeldingstiden med diverse søm og strikking til babyen. Tror ikke det er mye vi mangler annet enn det vi har satt på ønskelista av småting som andre kan få kjøpe til oss :-) - Jeg følte meg ikke særlig pen til å begynne med, men på gode dager nå hender det at jeg er fornøyd. Har ikke gått opp noe ennå, så jeg har tatt litt av mine reserver og har litt mindre dobbelthaker og sånn enn før :-). Er ikke kjempetynn til vanlig, så jeg synes det er litt stas å kunne gå i ettersittende topper osv. uten å måtte tenke på å holde inn magen. - Belønning har til nå vært shopping :-) Er flink til å shoppe uten å bruke så mye penger, så det har vært fint med en skikkelig butikkrunde ca en dag i uka nå som jeg har vært sykemeldt. Sist fikk jeg imidlertid en skikkelig kynner og svimmelanfall, så jeg tror jeg må passe meg for å skulle gå langt hjem med masse poser alene fremover... Jeg har også gått til akupunktur for kvalmen, som jeg er usikker på hvor mye har hjulpet, men som jo er en fin opplevelse uansett.
Jordbæret <3 Skrevet 26. november 2007 #14 Skrevet 26. november 2007 1. Formen er stadig bedre. Etter uker med lungebetennelse og en brukket tå, kjenner jeg endelig at jeg begynner å få litt energi. Men jeg kan ikke gjøre så altfor mye, da blir jeg helt flat. jeg er 100% sykemeldt, men vurderer aktiv sykemelding, savner det sosiale livet. 2. Vi har kjøpt alt unntatt seng. Ikke alt av klær da, men noe har det blitt av det også. 3.Jeg føler meg veldig pen og sexy. Min kjære har alltid, mange år før jeg ble gravid, gitt uttrykk for at han synes gravide kvinner er noe av det mest sexy som fins og han er helt vill etter meg nå. Han sier hver dag at han synes jeg er utrolig sexy, og jeg tror han mener det. Nå når formen er bra steller jeg meg om morgenen, legger litt sminke og ordner håret. Jeg barberer legger, armhuler og skrittet, og jeg kler meg pent. Jeg har aldri hatt så mye klær som nå. Kjøpt bitte litt nytt, kjøpt noe brukt, og fått masse av ei venninne. Så jeg har aldri følt meg flottere enn nå. 4. jeg belønner meg selv med å hvile litt ekstra. Ved å la være å gjøre husarbeid hvis jeg føler meg trett, og heller sitter på sofaen med beina høyt og surfer på nettet.
anne* Skrevet 26. november 2007 #15 Skrevet 26. november 2007 27+5 her! Rett før jeg suser over til 3 tri! 1. formen er veldig bra! Jobber 100% og trener 2 ganger i uka:) 2. Har handlet inn endel klær, lammeskinn, vognpose, bilsete. Mangler vogn, men har sett meg ut den vi skal ha. Mangler fortsatt endel ting, men begynner å komme seg nå 3. Pen og pen hehe , har sett bedre dager:)- synes magen er veldig fin nå, men skulle ønske den ikke blei så mye større hehehe Men det blir den jo..... Ellers tror jeg har begybt å vagge litt når jeg går hihi 4. Spiser kvikklunch......
Ninemi Skrevet 26. november 2007 #16 Skrevet 26. november 2007 1. Helt ok form. Sliter litt med bekkenløsning, men går bra så lenge jeg tar det litt roligere enn før. :-) 50% sykemeldt. 2. Har kjøpt stellebord og bestilt vogn. Og endel klær selvfølgelig. Resten tar vi i januar tror jeg. :-) 3. Hmmm...kan ikke si det nei. 4. Nei, ikke noe annet enn en sjokolade i ny og ne. :-) Også hender det at min kjære masserer meg litt. Herlig.
mor.monsen Skrevet 26. november 2007 #17 Skrevet 26. november 2007 Er 24+6 i dag 1: Formen er ikke så ille om dagen. Hodepinen slapp endelig taket i uke 20. Går i vannterapi for bekkenet og ryggen. Sliter litt med å sove godt siden jeg har mest vondt om kvelden og natta, det resulterer i at jeg sover en del på dagen. Er nok en litt vond sirker det der. Jeg er 100% sykemeldt å går gjort ting i mitt eget tempo og får den hvilen jeg trenger. Det er bra! 2: Vi har handlet brukt bilsete og bæresele, vippestol, lekegrind, reiseseng og babygym av bekjente. Samt arvet masse klær. Har også kjøpt en del klær, kluter, tepper, stelleting, smokker, leker. Kjøper de store tinge på januarsalg tenkte vi. Seng får vi av mamma til jul. Skal i gang med oppussing av barnerom denne uken! Bad og kjøkken er endelig ferdig. 3: Føler meg stor og klumsete. Har innimellom vanskelig for å gå, og sliter med å få av og på sko og klær til underkroppen. Samtidig elsker jeg magen som vokser. Føler meg litt fresh med hår som oppfører seg rart, en del kviser spes på skulderne (BLÆH)... Thomas syns jeg er mer vakker enn noen sinne da. Heldigvis. 4: Jeg belønner meg selv med å slappe av akkurat når jeg trenger det og klementinger i dungevis. Sjokolade i helgene. Også er homas og jeg flinke til å ta vare på hverandre.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. november 2007 #18 Skrevet 26. november 2007 Hehe,.... Jeg er idag 27+4! 1: Formen: Formen min er sånn bob bob!! Sliter med BL og trøtthet om dagene! Bekkenet blir verre og verre ihvertfall!! Har vært sykemeldt 100% siden uke 16 pga dette.... 2: Hva vi har kjøpt: Vi har kjøpt/fått : Vogn, seng, madrass, sengklær og dyner, klær, babycall, vippestol, flasker, brystpumpe, bamser, babysafe, litt gulpekluter, håndduker, vogndress, ullklær og lammeskinnspose! 3: Føler jeg meg sexy?: Nåh...... Sexy er vel ikke ordet jeg vil bruke om meg selv! Men føler meg allikevel relativ vel nå som kulen begynner å få form! 4: Belønning: Jeg koooooser meg med klementiner jeg og litt godis i ny og ne! Ikke så mye shopping eller noe pga bekkenet.....
*Mamma-i-Mars* Skrevet 26. november 2007 #19 Skrevet 26. november 2007 1. er i uke 24, forsatt kvalm og har begynt å få vondt i ryggen også. er sykmeldt 100%, funket ikke med aktiv. 2.Har ikke handlet inn så mye enda.noen klær å lammeskinn. 3. føler meg veldig pen =), puppene har vokst (hadde små før) men mannen får ta seg av intimbarberingen får jeg ser ikke dit lenger- 4. belønne meg selv så har jeg handlet en del klæt, og litt bebiklær hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå