lillegull:) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 er såå happy:) da er det bare å håpe at vi får solgt leiligheten kjapt:)
3 blå Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer :) Jeg håper jeg kan skrive et slikt innlegg om et års tid
ToPrinsesser<3 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer!! -og lykke til med salget av leil.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer! Krysser fingrene for at leiligheten blir lettsolgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå