Tuttelure Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 noen som her erfaring med disse? fungerer de? eller er de like håløse som el-testene? hvor tidlig kan de slå ut? testa i dag på dag 26, slo ikke ut desverre:(...
kattungen Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg brukte de 1X og fikk positivt resultat og det stemte, testet med CB også dagen etter. Men er her igjen pga MA uke 12:( Så de er nok til å stole på bare man følger bruksanvisningen.
kattungen Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Glemte å si at jeg ikke testet før dagen før IKM.
Har nydelig jente og lillegutt Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 de funker bra.. jeg tok faktisk eggeløsningstest da jeg var gravid og den viste positivt og cb samme resultat. de er bra :=)
lana<3 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg har de jeg og...mine el-tester slo ut to ganger denne mnd...saa her funker de som bare det...har kjopt meg en pakke digitale el-tester ogsaa bare for aa dobbelsjekke naar jeg faar positivt resultat paa strimlene...
lana<3 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 uff da...har begge deler....har ikke slaatt ut positivt paa graviditet enda unnatt for to mnd siden...(medisin som virket inn paa testene)
Madamina Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg testet negativt på slike tester helt til to uker over mens sist gang.Måtte ta blodprøve for å få graviiditeten påvist. Billigtestene har høyere sensibilitet for HTC enn CB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå