Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Det er en diiiger edderkopp på do. Og jeg må TISSE! wææææ Kommer ikke mannen min hjem snart tisser jeg i vasken på kjøkkenet!
3 blå Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hahaha, deilig å se at det ikke bare er meg som blir overhysterisk av edderkopper :) Sett et glass over, hvis du tør...? Jeg har ofte spraya de med hårspray, så blir de seige og klarer ikke stikke av, hehe
futte (tm) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Støvsug den og teip igjen røret etterpå.
Lilly 79 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Gå til naboen å skrik om hjelp! Det gjør jeg! Eller du? Tiss i hagen da?
EnUndreneMor Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 gjør som samboeren min.. sett en kopp over den.. hihi så tar samboeren din den bort når han kommer hjem.. hehe det måtte jeg;)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Yeah right, sette en kopp over, tør ikke å være i samme rom engang:p Nermeste nabo er tannlege kontor, det er jo ganske skummelt det og. Men mannebeinet kom rett før det gikk gæli her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå