Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er det noken som veit om noken fine nettsider med tips og råd om julegaveinnpakking? Har lyst å gjere litt meir utav det enn berre papir-teip-band-ferdig, hvis dokke skjønner. ;-))
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Tenkte meir på sider med eksempler på kossen ein kan gjere det. Men takk
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg pleier å pakke inn i gråpapir med hyssing istedet for bånd + gammeldags til og fra lapp med gammelt 1800-talls motiv/bilde (f.eks av små barn med matrosdress og kjole e.l).
Filosofia m/supersprett Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg har pakket inn mange gaver i litt "spesiell/anderledes" innpakkning. Tråler som regel Glassmagasinet, bokhandlere, hobbybutikker, nips og tekstilbutikker. Der finner jeg ofte litt artige ting til å henge på pakkene. Dette kan være vanlige juletrekuler som jeg bruker som til/fra lapper, figurer med tape bakpå osv.. Fant noen kule til/fra kort i metall i fjor som jeg kombinerte med noen tøffe binderser med figurer på(disse også i metall) Bruker noen ganger piperensere for å få litt høyde på gavene. Fester feks 3 grønne i midten av gaven( der sløyfedusken er) 2 av de bøyer jeg til blader og i den midterste fester jeg et hjemmelaget til/fra kort formet som en blomst.Gaven blir da noe upraktisk å frakte. Jeg er ingen tilhenger av mønstrete julegavepapir. Da tegner eller maler jeg heller selv på ensfarget papir. Husk stoff er dekorativt både som "papir" og som sløyfer.. Fester ofte godteri på gavene. Da gjerne hjemmelaget eller litt eksklusiv sjokolade. Jeg vet desverre ikke om noen nettsider du kan titte på men kanskje du kan bruke noen av tipsene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå