Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 flere enn meg som bare sitter i ro hele dagen....?jeg har egentlig sittet mer eller mindre i ro siden jeg ble gravid...å er nå i uke 34...har nå bynt å tenke på at jeg får en veeeldig har fødsel..å sannheten er jo at det bare blir tyngere å tyngere å begynne jo større man blir..:/ er det forsent å begynne nå tror dere?
ohayoo Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 det er aldri for sent å begynne å røre på seg - jeg hadde store planer om å trene styrke i alle fall 1 gang i uka da jeg ble gravid, men har ikke vært så flink til det akkurat. Men nå har jeg begynt på yoga for gravide, det er jo ikke hard trening, men bevegelse og tøying og fokus på pusteteknikker, kanskje det kan være noe for deg??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg føler meg ganske lat,men det er jo ingenting å gjøre! jeg har ikke jobb og har heller ikke hatt det i svangerskapet.Jeg er nå i uke 31 og har sittet inne hele svangerskapent,men jeg trener bena hver dag.dette er så kjederlig..er på besøk til noen venniner av og til også er jeg innom moren min..samboeren jobber til 6 hver dag så er en del alene også.Gleder meg sånn til lillemor kommer,,men det er jo enda 9 uker igjen! håper hun kommer i starten av januar... men alt blir sikkert mye bedre når lillemor kommer,,da er det en del å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå